Tusz do rzęs - Wibo, Celebrity Lash Blue Look Mascara

cześć, witam Was w ten upalny dzień, kiedy to aż nie chce się wystawiać nosa zza drzwi! Może to i dobrze, bo dzięki temu wreszcie znalazłam czas na stworzenie nowej recenzji, a przecież dawno mnie tu nie było :)

Jak zapewne zdążyliście zauważyć, jestem tradycjonalistką. Preferuję klasyczne, czarne tusze do rzęs. Wyszłam jednak z założenia, że przecież.. mamy lato, wakacje, czas relaksu i poznawania nowych rzeczy. Czemu więc nie spróbować czegoś nowego?! :))

i tak jakoś wyszło, że wybrałam się ostatnio do pobliskiego Rossmana w poszukiwaniu ciekawych nowości. 
Mój wzrok przyciągnął

tusz do rzęs: Wibo, Celebrity Lash Blue Look Mascara



OPAKOWANIE: klasyczne, typowe dla tuszy firmy Wibo, biało-granatowe opakowanie z dziwną czcionką, przyciąga od razu naszą uwagę. 

SZCZOTECZKA: prosta i zwyczajna szczoteczka zbierająca duże ilości produktu może odstraszać - bardzo często tego typu szczoteczki koszmarnie sklejają rzęsy! W rzeczywistości jednak doznałam pozytywnego zaskoczenia - przy prawidłowym, starannym nakładaniu nie ma mowy o jakimkolwiek sklejaniu.




EFEKT: producent obiecuje nam wydłużenie i zwiększenie objętości rzęs. Jeśli chodzi o to pierwsze, faktycznie widać różnicę, chociaż jest ona znikoma. Natomiast zwiększenia objętości niestety nie zauważyłam. Wady te rekompensuje mi przepiękny, ciemnoniebieski kolor tuszu, który robi naprawdę piorunujące wrażenie i utrzymuje się na rzęsach przez cały dzień! :)

przed:

 po:


CENA I DOSTĘPNOŚĆ: za mój tusz w Rossmanie zapłaciłam ok. 10 zł, cena przestępna, więc myślę, że każdy ma możliwość zakupienia, nawet gdy miałby się później rozczarować.

MOJA OPINIA: ja osobiście jestem zachwycona, tusz idealnie spełnia moja wymagania, jest produktem jakiego szukałam, na takie ciepłe dni jak dziś nadaje się idealnie! :)


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i obserwowania.









8 komentarzy :

  1. według mnie zdecydowanie lepsze są standardowe tusze do rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie maluje rzes na niebiesko, ale ten wyglada wyjatkowo ladnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz jest całkiem niezły, jednak wolę tradycyjne :)
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak już coś to preferuję niebieski XD

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wole czarny tusz ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe :D
    zawsze to coś innego ;) w końcu są wakacje!!! to odpowiedni czas, by móc wypróbować coś nowego ;D
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ochotę na kolorowy tusz ale z tym zwlekałam :) chyba jednak się zdecyduję :) lethalowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy efekt, ja stronię od kolorowych rzęs, ale kiedyś chciałabym znaleźć i spróbować fioletowego. Pozdrawiam, P. :)

    OdpowiedzUsuń

Eye-shadoow © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka