Krem nawilżająco-matującego Under Twenty Anti! Acne

siemaneczko :) wyniki z matury mam już za sobą i dzięki Bogu! teraz w spokoju mogę zająć się prowadzeniem bloga. Na dzisiaj recenzja

kremu nawilżająco-matującego Under Twenty Anti! Acne
dla skóry z niedoskonałościami


OPAKOWANIE: opakowanie zawierające 75 ml produktu. Mała, poręczna tubka stojąca do góry dnem, dzięki czemu nie ma najmniejszego problemu z wydobyciem kremu z opakowania.


KONSYSTENCJA: krem jest niezwykle lekki, łatwo rozsmarowuje się na twarzy, nie tworząc przy tym lepkiej warstwy, więc śmiało można stosować go pod podkład.



DZIAŁANIE: producent obiecuje nam nawilżenie i przywrócenie komfortu skóry. ponadto nasza buzia powinna być długotrwale matowa i wygładzona, bez zatkanych porów. Co do efektów u mnie mogę powiedzieć, że nawilża bardzo dobrze, cera faktycznie jest świeża i miła w dotyku. Jeśli chodzi o długotrwałe matowanie, nie zauważyłam żadnej zmiany. Poza tym największą wadą kosmetyku jest to, ze u mnie nasilił trądzik, a jak sama nazwa wskazuje powinien mu raczej zapobiegać. 

SKŁAD: na opakowaniu niestety informacji o tym nie znajdziemy. Poszperałam jednak w internecie i znalazłam co trzeba ;)

Składniki aktywne: 
alantoina, algi Laminaria Saccharina, filtry UV

Składniki INCI:
Aqua, Isononyl Isononanoate, Cyclomethicone, Glycerin, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Methyl Gluceth-20, Allantoin, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, BHA, Laureth-7, Laminaria Saccharina Extract, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben, Parfum, Limonene, Benzyl Alcohol, Linalool, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 42090.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ: ja zapłaciłam w promocji coś około 15 zł w komplecie z żelem, jednak normalnie ceny wahają się między 10-15 zł. Można go dostać w marketach, sklepach chemicznych, drogeriach ;)


ZAPACH:  jak dla bardzo baaardzo przyjemny, delikatny, kojarzy mi się z wiosną, gdy wszystko wokół kwitnie. Przeidealny.

WYDAJNOŚĆ: wystarcza na bardzo długo, mimo niedużego opakowania. Przy regularnym, codziennym stosowaniu wystarcza na około 2 miesiące.

 MOJA OCENA: ja ponownie go nie kupię, bo tak jak wspominałam nasilił mi trądzik, dużo osób jednak go zachwala, więc myślę, że warto zakupić i spróbować 'na własnej skórze' .

1 komentarz :

Eye-shadoow © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka